Untuk mendapatkan paparan yang lebih baik sila gunakan Browser Mozilla Firefox 8.0 atau Browser Internet Explorer 9.0 ke atas.
AKTIVITI BULAN INI: Keputusan PT3 ***** Mesyuarat Guru ***** Pendaftaran Tingkatan 1 ***** Minggu Orientasi Pelajar Tingkatan 1 ***** Kejohanan Merentas Desa *****

LAWATAN KERJA KPPM KE TERENGGANU

 KUALA TERENGGANU - " Untuk menjadi maju, setiap modal insan yang dididik mesti celik ICT ", demikianlah rumusan Yang Berbahagia, Dato' Abdul Ghafar bin Mahmud, Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia semasa ucapannya selepas mendengar taklimat En.Razali bin Daud, Pengarah Pelajaran Negeri Terengganu di Jabatan Pelajaran Negeri Terengganu pagi ini.
     Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia (KKPM) berkata Terengganu berada dalam landasan yang betul dan tepat dengan membudayakan penggunaan ICT dalam pendidikan melalui penggunaan e-book dan kelas maya. Beliau juga mengucapkan tahniah kepada Pengarah Pelajaran Negeri Terengganu kerana mempunyai perancangan yang kemas, sasaran kerja tahunan yang jelas serta berani menyahut cabar target pencapaian yang lebih tinggi dan besar.

Lagi berita dan gambar hanya di 

Sumber: Laman web Jabatan Pelajaran Negeri Terengganu

No comments:

Facebook SMK Paka

Penafian : Pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh
penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini.

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP