Untuk mendapatkan paparan yang lebih baik sila gunakan Browser Mozilla Firefox 8.0 atau Browser Internet Explorer 9.0 ke atas.
AKTIVITI BULAN INI: Keputusan PT3 ***** Mesyuarat Guru ***** Pendaftaran Tingkatan 1 ***** Minggu Orientasi Pelajar Tingkatan 1 ***** Kejohanan Merentas Desa *****

Siti Nur Alia johan pertandingan C.O.O.L Blog

SMK Paka telah mencatat nama di Pertandingan C.O.O.L Blog setelah menjadi juara berganda di dalam dua kategori yang dipertandingkan. Pertandingan merekacipta blog ini adalah di bawah anjuran Telekom Malaysia dengan kerjasama Smarts Minds serta Mesra Mall baru-baru ini. Pertandingan berlangsung di ruang legar Mesra Mall, Kemasek.
Kategori pelajar telah dimenangi oleh Siti Nur Alia bt Mohd Zahari dari kelas 1 KRK 2 dengan menewaskan seramai 178 orang peserta daripada 20 buah sekolah yang bertanding. Bagi kategori umum pula di antara badan-badan kerajaan, syarikat swasta dan pelajar IPT, Cikgu Kamal Mizan bin Ismail juga muncul juara. Ini bermakna SMK Paka menyapu bersih di setiap kategori yang dipertandingkan. Pemenang telah membawa pulang wang tunai RM 1000 berserta cenderahati TM dan sijil penyertaan setiap seorang. Sementara itu, dalam kategori pelajar juga, Nur Syahirah bt Wahid dari kelas 4 C memperoleh hadiah saguhati beserta sijil penyertaan daripada Telekom Malaysia. Tahniah diucapkan kepada para peserta yang bertanding.


Blog pemenang dipaparkan kepada pengunjung Mesra Mall

YB ADUN Kemasek menyampaikan hadiah kepada pemenang
Peserta dan Juara kategori pelajar dari SMK Paka
Excellence For All

No comments:

Facebook SMK Paka

Penafian : Pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh
penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini.

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP