Untuk mendapatkan paparan yang lebih baik sila gunakan Browser Mozilla Firefox 8.0 atau Browser Internet Explorer 9.0 ke atas.
AKTIVITI BULAN INI: Keputusan PT3 ***** Mesyuarat Guru ***** Pendaftaran Tingkatan 1 ***** Minggu Orientasi Pelajar Tingkatan 1 ***** Kejohanan Merentas Desa *****

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN DAN KAJIAN KEBERKESANAN USAHA-USAHA PROMOSI KPM 2011

Adalah dimaklumkan bahawa Kementerian Pelajaran Malaysia sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan dan Kajian Keberkesanan Usaha-usaha Promosi bagi tahun 2011. Kajian yang diadakan setiap tahun ini adalah usaha untuk mendapatkan maklum balas mengenai keberkesanan dan kualiti perkhidmatan KPM

2. KPM memerlukan maklum balas ikhlas terhadap perkhidmatan yang diberikan kepada semua pelanggan. Hasil kajian tersebut adalah penting untuk diambil tindakan penambahbaikan mutu perkhidmatan Kementerian.

3. Borang-borang ini boleh dimuat turun di laman web KPM:
  • Borang Kajian Kepuasan Pelanggan KPM 2011

  • Borang  Kajian Keberkesanan Usaha-usaha Promosi KPM 2011


4. Borang Soal Selidik yang telah dilengkapkan hendaklah di kembalikan kepada:

Unit Komunikasi Korporat
Kementerian Pelajaran Malaysia
Aras 5, Blok E8, Kompleks E
Pusat Pentadbiran Kerajan Persekutuan
60604 Putrajaya 


No comments:

Facebook SMK Paka

Penafian : Pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh
penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini.

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP