Untuk mendapatkan paparan yang lebih baik sila gunakan Browser Mozilla Firefox 8.0 atau Browser Internet Explorer 9.0 ke atas.
AKTIVITI BULAN INI: Keputusan PT3 ***** Mesyuarat Guru ***** Pendaftaran Tingkatan 1 ***** Minggu Orientasi Pelajar Tingkatan 1 ***** Kejohanan Merentas Desa *****

Cadangan Tema Hari Guru 2011


Dengan hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.
2. Sukacita dimaklumkan bahawa Jemaah Nazir dan Jaminan Kualiti (JNJK) KPM telah dipertanggungjawabkan untuk memilih Tema Hari Guru 2011.  Sehubungan itu, pihak JNJK amat mengharapkan cadangan Tema Hari Guru 2011 daripada kalangan pegawai, pensyarah dan guru di bawah Kementerian Pelajaran Malaysia.
3. Bersama ini disertakan Panduan Mencipta Tema (Lampiran A) dan Borang Penyertaan (Lampiran B) untuk makluman dan tindakan pihak tuan selanjutnya.
4. Cadangan Tema Hari Guru tersebut hendaklah dikemukakan kepada Jemaah Nazir dan Jaminan Kualiti KPM melalui e-mel : wan.huzaini@moe.gov.my Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Perlukan JavaScript untuk melihatnya atau talian faks : 03-88844192. Sekiranya terdapat sebarang kemusykilan, sila hubungi En.Wan Huzaini bin Wan Husain, Penolong Pengarah Sektor Penaziran dan Kepimpinan Institut Pendidikan, JNJK di talian 03-8884418/012-9786952.
Kerjasama yang diberikan didahului dengan ucapan terima kasih.
Sekian, terima kasih.

No comments:

Facebook SMK Paka

Penafian : Pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh
penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini.

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP